Like a rainbow around my heart...

Ett kärleksbrev.

Alldeles för sällan får du veta hur fin du är, så här får du det...
Jag älskar dig därför att du har ett leende som skiner klarare än solen, jag älskar dig för att jag kan skratta med dig så innerligt och så ärligt. Jag älskar dig för att du har lärt dig blunda med öronen när jag går på som värst, och för att du inte tar åt dig när jag är frustrerad och arg. Jag älskar dig för din ärliga ögon som alltid talar klarspråk, som visar oro, glädje, sorg och ilska. Jag älskar din förmåga att alltid vilja, och oftast kunna, ändra på dåliga saker.
Jag älskar hur du hatar när jag kikar på dig när du ska fixa håret. Jag älskar din passion för det du gör, även om den driver mig till gränsen av galenskap ibland. Jag älskar hur du tagit till dig mina småflickor och gett dem en självklar plats i ditt hjärta. Jag älskar hur du går, ibland som en riktigt åtvidabergare. Jag älskar ditt dåliga samvete, som syns så tydligt i dina disney ögon. Jsg älskar hur du inte kan shoppa utan mig, hur min åsikt betyder så mycket för dig. Jag älskar hur du lagar mat och hur du tycker alla filmer är den bästa filmen. Jag älskar din min när du ser hur jag ser på dig ibland. Jag älskar dina lockar, som inte alltid samarbetar med dig. Jag älskar dina långa ben och breda axlar. Jag älskar hur du alltid vill väl.

Som en regnbåge runt mitt hjärta älskling.


Kommentarer
Postat av: Joakim

Jag ÄLSKAR DIG mest :D

2009-03-25 @ 16:33:27
Postat av: Lella

Åter igen har din blogg fått mina ögon att tåras...

Jag älskar ER!

2009-03-25 @ 18:53:45
Postat av: Helena H

Så fint skrivet Kattis! Puss å kram. Ska bli nice å rocka på Oranga!

2009-03-30 @ 22:46:01
Postat av: Anonym

Så fint skrivet Kattis! Ska bli nice å rocka på Oranga! Puss å kram

2009-03-30 @ 22:47:05
Postat av: Helena H

Så fint skrivet Kattis! Ska bli nice å rocka på Oranga! Puss å kram

2009-03-30 @ 22:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback