Lite saknad ändå....

Jag sitter och lyssnar på musik, och saknar jobbet. Musiken som får mig att rytmiskt röra huvudet i takt är den samma som spelades varannan tisdag när det var dags för bokningstävling. Det peppades, kämpas och firades och det var nästa magiskt.
Jag älskade mitt jobb, jag var extremt lojal, det kändes som mitt företag och där ställde man upp när det behövdes.

Jag blir ledsen när jag sitter här och saknar, för det var en så stor del av mitt liv och det som var jag. Men nu ska jag fokusera på att plugga och bli färdig med skolan - sen kommer jag hitta ett jobb med samma magiska känsla, samma kärlek och som är allt jag någonsin drömt om....så de så!



http://fororchestra.com/wp-content/uploads/2009/06/LadyGaga-PokerFace.jpg

När jag tänker efter så saknar jag faktiskt mest Mange och Ola och de är ju ändå inte kvar. Men Elin, Petra, Helen och Sandra - det känns tomt....

Kommentarer
Postat av: Ellen

Det kommer nya, roligare och mer utmanande jobb - JAG LOOOVAR!



KRAAAAM <3

2009-12-03 @ 12:54:44
Postat av: Hans

Lycka till!



Du är kring något annat väldigt duktig med bilderna i inläggen. Väldigt bra illustrerande känslorna i texten. Få som kan det bra.



Hoppas att det blir bättre snart.

/HH


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback