Lilla sparvöga

Mina inlägg här har förändrats över tid - det handlar nog inte längre om att informera min nära om min vardag. Behovet har ändrats och därmed vad jag skriver. Det här är mitt andningshål - lika mycket som tidigare - men på ett helt annat sätt.

Oftast finner jag mig själv sittandes med alldels löjligt stora hörlurar, lyssnandes på musik som berör, och då vågar jag släppa lite på spärrarna.

Jag har lärt mig det där med självkontroll under de senaste åren, någon sa åt mig att tuffa till mig, och världen lärde mig hur.

Snart kanske jag byter sätt att skriva på, kan inte för mitt liv tänka mig att det här är något som man vill läsa, men vad betyder läsarantal? inget faktiskt. inget.

Tiden den går, livet är så kort 
Allt för kort för att gömmas bort
Så gör det du vill och blomma ut
Njut av din spegelbild, vår tid är nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback