Älskade vän

Jag drar ett djupt andetag. In och ut. Försöker hitta meningen, säkerligen precis som många före mig.
Men det finns ingen att hitta.

Älskade, älskade du - jag vet inte hur livet fungerar utan dig.

Jag vet inte hur solen ska kunna gå upp utan dig, eller hur jag ska kunna vara ensam gudförälder till våra barn.
Jag vill be dig stanna, men jag vet att det inte är ditt val.

Älskade, älskade du - du finns i mitt liv - och jag är så tacksam för din närhet, för din självklarhet, för din kärlek - som jag vet är min.

Älskade, älskade du - du måste veta hur vi älskar dig, hur vi ber för dig, hur vi kämpar med dig.

Älskade, älskade du....


Kommentarer
Postat av: svägerskan

närsom hursom! det vet du.. nån dag kanske du tvingas gengälda tjänsten........

2009-08-31 @ 20:52:12
Postat av: Anonym

närsom hursom! det vet du.. Nån dag kanske du tvingas gengälda tjänsten........

2009-08-31 @ 20:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback