pleasure

Jag inser lite smått att jag njuter då människor känner mig. När mamma köpt något til mig hon bara visste att jag skulle älska. Eller när J igonerar mina kommentarer på morgonen, då han vet att jag inte ätit frukost ännu. När Lella känner mina tankar bättre än jag känner dem så går det en liten rysning av njutning längs min ryggrad. Jag tycker till och med om när datorn har kommit ihåg min uppgifter och fyller i dem efter jag tryckt på första bokstaven.

Billig njutning, men icke desto mindre en njutning.


jag saknar min Lella....

Kommentarer
Postat av: Monstermamman

PUUUUUSS!

2008-09-22 @ 19:29:24
Postat av: Maria Angela

så undebrat srkivet! jg håller med dig i känslan totalt... Även om det i mitt fall inte är lella, utan andra, men visst är känslan en lite uns av trygghet ibland i den stora meningsfulla världen..

små saker kan betyda så stort!

ha en fin dag kttis!



m.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback