Ont, det gör ont...

Då var första veckan märkt med STRESS över. Jag överlevde den.
Tröttheten har följt mig som en svans varje dag, samtidigt har jag inte kunnat slappna av. Har inte sovit en hel natt på hela veckan. Jag känner mig ledbruten, det gör ont i hela kroppen och inte ens ett varmt bad har hjälpt. Vaknade i morse med en stel och spänd kropp, som gör ont!

Mitt huvud är trött och jag måste verkligen fokusera på att inte lägga ner, lägga av, ge upp. Vissa veckor är den kampen kämpigare än andra.

Idag ska jag städa, tror lugnet blir lättare att hitta i en ren och prydlig lägenhet.

Det är storm ute, nu ska stormen inne bedarra....


over - and out


Kommentarer
Postat av: mingla

Vet du hur man byter färg på bakgrunden på sin blogg :) ? Hade behövt lite hjälp med det :). bra blogg du har förresten

Postat av: Grottemor

Ska vi ta med ET i morgon och hjälpa dig med ryggen?
kramis

2008-01-19 @ 12:41:20
Postat av: Kattis

ja tack mamma...

2008-01-19 @ 13:34:31
URL: http://www.softerthensnow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback