Kan hon vara lite frustrerad och arg mån tro?

Min hemtenta suger ut min energi, vad den nu ska med den att göra vet jag inte. Här skrivs det så mina ovana fingertoppar blöder, jag formulerar vackra, insiktsfulla meningar bara för att senare slakta dem på grund av platsbrist. Sanslöst.

Men det är väl däri utmaningen ligger.

Något som även det är sanslöst är att jag desto mer jag läser, ju mer jag förstår, desto mindre vill jag vara en del av vårt så kallade samhälle. Anarki - here I come.

Kvinna som hatar män har jag blivit också, inte så mycket på grund av deras handlingar som på grund av vad de gör med våra huvuden. Varför ska man pensionera den egna tankekraften bara för att man blir, eller vill bli ena halvan av en tvåsamhet? Nä inte är det män jag hatar utan dessa tanklösa saker som blir våp i förhållanden, till kategorin våp hör både män och kvinnor....jaja arg är jag i alla fall. Inte på grund av någon särskilt anledning (och ja Lella jag vet att jag varit där!!!!)

och tack Jessica för att du inte alls är sån, inte ens på en liiiiten fläck!!

tack Lella för att du finns, din själva existens gör mig lycklig och att se dig på TV ger mig pirr i magen - ja vi har den sjukaste, och underbaraste relationen i världen!

dags att fortsätta slakta...

över - ut!


Kommentarer
Postat av: Lella

Min kära, visst är det härligt att vår relation är lite abnormal. Men vet du vad min vän, jag tänkte inte ens på att du själv "varit där" när jag läste inlägget. Jag tänkte mer, Fan va stolt jag är över dig!! Underbart att se din starka-arga sida (låter kanske konstigt)men hellre den än den starka-ledsna sidan.
You go girl

2008-01-16 @ 21:54:11
Postat av: Grottemor

Du våp? Aldrig!
Mamman

2008-01-17 @ 06:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback