F*ck*ng lördag

det blir fortfarande mörkt alldeles för tidigt, den här månaden har jag inga fina långa naglar längre, de måste vila, och studentekonomin tillät inga såna utsvävningar.

ska äta pizza, har inte råd med det heller, men va fan....?

jag är ensam hemma och känner mig lite mysigt tragisk...inte så att det är jobbigt...jag har ju alternativ om jag vill...men jag vill inte just nu....kanske om några timmar...

så jag ska frossa, med mina korta naglar och tända ljus och Maria Mena (så kanske är jag inte ensam trots allt...)

då vet ni.



And I bet you're sweet and hard to get over
So I'll cry and people will stop and stare
Now that's ok, let them stop and stare


I know the distance is a factor
but I stretch as often as I can
My goal is to reach your hands anyday now



Don't act like you don't know me
It's still me, I never changed
I'll be here when you come back

Ord som vissa stunder kunnat vara mina egna....tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback