Baby - work it out!

Än så länge håller jag mina nyårslöften, ialla fall 3/4 av dem. Men, till skillnad från många andra, så ser jag inte nyårslöften som något man bryter 1 januari, utan något man har ett helt år på sig att klara av.

Nyss hemkommen från gymet, satan va skönt det var att springa när inte foten strular. Har skaffat så fina skor (efter ett litet bidrag från mina lilla pappa)

image353
bild tagen från Stadium.se

Min lilla mamma gav mig ett litet leende på läpparna igår då jag lyssnade på en skiva hon bränt till mig, tror minsann det var en lite kärleksförklaring som va 19 låtar lång - ingens mamma är som min!!!

Igår var jag på vårdcentralen och de tappade mig på diverse kroppsvätskor...ingen trevlig upplevelse...men om det ska hitta vad som är fel på mig är det väl bäst att de får all info de bara kan!
Återkommer om reslutat senare....

Nu ska jag få lite mat i magen, och sen är det dags att duscha av sig all träningssvett....



puss på er!

Kommentarer
Postat av: Grottemor

Vilket nyårslöfte håller du inte undrar nyfikna mamman?

2008-02-13 @ 12:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback