Alla hjärtans dag

Så kommer den här dagen, oftast står den där i kalendern som ett hån. Allas åsikt verkar vara att det här är ett komersiellt jippo vi lånat (eller blivit påprackade av handeln) från USA. Visst inte ska jag sitta här och säga att det inte är så.
Men samtidgt så är väl den här dagen, precis som alla andra, precis vad man gör den till?
Vem var det som sa att det måste inhandlas rosor? Att dyra presenter är vägen man måste vandra? Eller att det är just en pojkvän, flickvän, fru eller man som måste vara i fokus denna dag?
Varför inte bara ta tillfället i akt och skriva en rad till någon, någon du uppskattar och inte skulle vilja vara utan?

image354


Mina älskade
Lella
♥Mamma
♥Pappa
♥Kalle
♥Felix
♥Pelle
♥Ellen
♥Flööfi
♥Flööfi 2
♥Jonte
♥PM
♥Jack
♥Camilla
♥Irini
♥Helen
♥Meja
♥Oliver
♥Jessica
♥Joakim
♥Cici
♥Daniel
♥Stefan
♥Släkten.....så många namn
♥Vännerna.....de nämnda och alla andra...

Ett litet kärleksmeddelande...puss på er...vad vore världen utan er?


Kommentarer
Postat av: Grottemor

...och vad vore vår värld utan DIG hjärtegumman?

2008-02-14 @ 17:52:10
Postat av: Lella

Ja du mitt speciella hjärta, jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Du är mitt som sagt, varken flickvän eller make. Bara ett mycket uppskattat, välbehövt, otroligt fint hjärta! Love you

2008-02-14 @ 22:50:38
Postat av: Cici

Puss på dig också!

2008-02-14 @ 23:25:02
Postat av: j

Du är underbar babydoll! Best friend no. 1 no metter what!

2008-02-17 @ 19:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback