ja jag lever fortfarande

jag är fruktansvärt dålig på att blogga, har inga ord som vill ut genom mina fingrar. Det är som om de sitter fast i huvudet någonstans. Kanske därför min kropp reagerar som den gör.

Fick hastigt sluta hålla tummarna, har ett nytt förslag på bordet nu. Våga och vinn?

♥ åker på turné på fredag igen, aldrig står han still. Så kommer han hem och då är det nya jobb som gäller....så länge han är glad antar jag...
Men det är skönt att få rå om sig själv. Och på lördag är det rosafest på slottet....YEAH! har längtat så!


snart är det sommar, tills dess ska allt vara på topp. Dags att ta sig i kragen!

Kommentarer
Postat av: Grottefolket

Heja på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-04-15 @ 18:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback