Footloose

sjungs i mina öron och jag kan knappt sitta still, alldeles för mkt energi i kroppen....

helgen har spenderats inomhus, under täcket, med Camilla i örat massor av timmar.....min sötaste! Tänk att vi fortfarande håller ihop...skrattat åt döda bävrar och idioter till karlar...och skola som måste göras, och livet i allmänhet, och nostalgi..och....och...hahah....gamla klasskamrater....

behöver jag mer än det här?


(ja för faaan!!!!)

men vad är det då?


(närheeeeet!!!)

nä idag ler jag åt skiten, det gör ingen skilland att vara förbannat över alla tragiska människor....

Ska ner och mysa med J på stan....lång och trogen tjänst? jajamensan!!!

Internt som få....men man fååååååååår!


Nu ska jag skratta hela vägen till reseC


det finns en som jag saknar, ungefär som min barndom....men är en trygg saknad....för den har nästan alltid funnits där....(finns det nått annat sätt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback