yepp!

En riktigt höstig måndag ser jag utanför fönstret. Sitter och bloggar från köket (!), något jag aldrig kunnat göra förut. Jag har nämligen mitt egna lilla trådlösa nätverk nu, LYCKA!
Sen jag orkade blogga senast har jag lyckats:
- göra klart mitt vardagsrum, så nu är det mys på hög nivå som gäller där inne!
- bli beroende av thé, så till den milda  grad att jag, i sanna studentanda, idag inhandlade en thermomugg
- storhandlat, oj oj oj så mkt mat det finnsi min frys!
- myst i ett hus fyllt av gråa katter och Håkan Bråkan shampoo med särskilda instruktioner att det inte får drickas! 
- ätit världens godaste kycklinggryta....MUMS! (nöjd nu mammamonster?)
 - varit på konstert (tack Bubblan) och hittat en ny favvo artist
- köpt ny TV, och en till mamma och pappa också
- myst med Flööfi och PM
- pratat oräkneliga timmar i telefon med mina söta vänner
- etc etc

ikväll ska jag hänga med Jack, jag blir så arg när han är borta från mig en längre tid, och nu stundar en lång resa och ett försvinnande på ungeför sju dagar, så vi får klämma in lite kvalitetstid helt enkelt!

Imorgon kommer min lilla "hellraiser" Flööfi och hänger med mig, får se vilka bus vi kan hitta på, förhoppningvis har PFX lite tid över till oss. Men vi tjejer ska nog klara oss....här ska övas schysst kommentarer som kan behövas i framtida situationer på dagis och hur man bäst slår alla killar i armbrytning (något som min bror försökte lära mig i tidig ålder, mycket använbart!)
Förhoppningsvis kommer jag ihåg både batterier och kamera imorgon när jag spatserar med barnvagn och thermomugg som värsta lattemorsan.....

later!

Kommentarer
Postat av: grottemor

Inga överord om kycklinggrytan??????????

2007-10-29 @ 17:26:43
Postat av: maria

jagvilloxåhaenthermomugg

/mariamartini


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback