torsdag.

jag är så trött, sjukt trött. Och egentligen är det väl inte konstigt, mycket  i skolan, mycket i huvudet. Blir rädd ibland för att tappa lusten, det mesta går ganska trögt, finns liksom ingen glöd där. inte denna veckan i alla fall.

ibland tror jag att jag håller på att åka dit igen, jag märker hur jag stänger in mig i mångt och mycket ,orkar inte kommunicera eller förklara. För egentligen finns det inget där.

Det här är säkerligen bara ett mörker som lagt sig över mig denna vecka, ge mig två dagar så strålar jag som solen igen. Men att känna sig värdelös är ingen skön känsla, orkar inte med den, skulle helst bara sova bort dagarna. Men det går ju inte heller.
Och jag vet ju, någonstans, att varje steg jag tar tar mig närmre den dagen allt är bra.

Nu ska jag krypa ner i sängen, somna framför tvn och hoppas på vackrare drömmar...

Kommentarer
Postat av: mamma monster

Det är säkert väderomslaget som drabbat dig. Så efter snöstormen kommer det säkert att se ljusare ut ;-)

2007-10-10 @ 21:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback