Snörvel

Jaha, så va höstens obligatoriska förkylning här, med allt vad det innebär - tror inte jag behöver gå in på detaljer, ni vet nog hur det är.
Släpade mig till biblioteket i morse, för att möta min söta grupp, blev hemskickad efter 1,5timmar och gick raka vägen till apoteket.
Ligger i princip däckad här hemma, tvn håller mig sällskap och böckerna hånar mig, mitt huvud låter mig inte läsa! =(

Min älskade laptop är skickad till Tyskland idag, hoppas hon mår bra och inte får ta allt för många hårda stötar!

Magen har faktiskt börjat kurra, tror det är ett bra tecken...men vad ska jag äta....vem ska laga maten...och hur ska maten komma hit?
Frågorna är oändliga!

Jackie - ät med mig!

Lella - din röst gör mig frisk!

Ma & Pa - f*n ni bort fortfarande alldeles för långt bort, trots att jag skalat av 35 mil!

Kommentarer
Postat av: monstermamman

krya på dig .... fort ....det är en order!

2007-10-16 @ 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback