Organiserat kaos är ändå kaos

Det är kaos i mitt hem, det står nymålade saker överallt, de där kläderna som man sparar för att måla i har faktiskt blivit använda, lådor har blivit tapetserade, städskrubben är rensad och aldrig förr har min omgivning varit mer kaosartad än mitt inre. Kanske ska jag leta efter en chans att njuta av det ?
Jag är pedant och det gör nästan fysiskt ont att vistas i min lilla lägenhet...

Min TV gav upp i torsdags och slängde sig ner från en halvmeters hjöd. nu står den i ett hörn och hånar mig med sin blotta närvaro. J*vla skit!

Min dator beräknas anlända på måndag, längtar efter henne, det är ett projekt att ha en jätte dator hemma, förstår inte syftet med dem....

Idag blir det mys med Per F först och sen Per M och Flööfi på kvällen.....människor jag älskar, människor jag trivs med....det blir kanske inte bättre än så?


Har fått höra att jag har murar kring mig, att jag är svår att förstå sig på, PFX påstår att jag alltid varit sån, hard to figure out....
Mina murar är effektiva, de fyller sitt syfte, vad annat kan jag säga?

Arbetsintrevju no2 på torsdag....ge mig jobb, ge mig pengar, ge mig självständighet så ordnar sig allt.....vill inte förlita mig på någon....förutom mamma, pappa och Lella....ni håller mig uppe...

Dags för smink och kläder...ha en underbar lördag mina vackra!

Kommentarer
Postat av: mamman

lägg ut bilder på din "nya" TV-bänk, vet ja!

2007-10-21 @ 16:55:10
Postat av: lellsi

o jag skulle inte klara mig utan dig min lillbajs

2007-10-21 @ 19:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback