GLAD!

Jag har börjat i en ny klass, med nya människor och jag läser nya ämnen.
och det känns så jävla bra!

Hbg var ingen fest stad, för mig iaf, och min klass var ganska uppdelad, de jag umgicks med var de jag nollades med (inget ont mot dem, underbara människor),

Innan förfesten går telefonen varm, Anna, Emelie, Ida och Jessica ringer....jag bara ler!

I min nya klass känner jag så många fler, igår var det fest och töserna bara ramlade in hos Jessica, vi skrattade, pratade och det var bara allmänt underbart!!
Det är avslappnat, det är uppskattat, ingen typisk "tjej-avundsjuka", bara massa kärlek och skratt!
Trivs som fisken i vattnet...helt otroligt....men att alla de här underbara människorna skulle samlas på ett och samma ställe vid samma tidpunkt måste vara otrolig tur.

Ute och dansade, och det är bara glädje! Träffar en del människor som jag försökt undvika, haha, gör de också....men ångrar mig....vill inte vara surkärringen. Får dock min mening sagd, och jag är fan arg, men jag surar inte, utan säger precis som det är.

Går till mina tjejer och får en skön känsla en sekund - "vem behöver killar när man har såna här vänner?"
(ja jag vet vad ni tänker...känslan gick över sen....men ändå!!!)

Ramlar hem tillsammans med Jess och Evelina ( och Jack som följde mig till dörren - underbara människa!!). Det sjöngs och skrattade hela vägen hem, sa god natt och planerade redan bakisfrukost vid kl 14 haha...slöa (och gamla!).
Får ett sms när jag kommit hem "du är bäst gumman, verkligen! :*"

det värmer mer än ni kan förstå!
det är som om vi är en liten familj!
och jag är glad!

Pratar med någon när jag kommer hem, någon frågar om jag är nöjd....och jag kan bara svara JA, att den där tanken som dök upp på Lellas soffa en kall vinternatt ledde till det bästa!

Nu ska jag krypa ihop på soffan, och myyysa....kanske slumra en stund...ledig idag =)

puss på er världen!


Kommentarer
Postat av: Irini

Låter härligt gumman! Kul att du gjorde rätt val! Det är jag övertygad om att jag också har gjort... Göteborg har bleknat! Puss o Kram!

Postat av: Cami

Någonting har verkligen hänt! I know the feeling!
PUSS

2007-10-04 @ 10:23:02
URL: http://formbar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback