Bubbla

I bland överraskar livet en...men mest är det väl för att man gör saker man inte själv väntat sig!

jag har överraskat mig själv, mer tänker jag inte skriva...det får vara mellan mig och tre till...räcker så!

Imorgon kommer mannen i mitt liv (pappa) och ska spendera dagen med mig, det ska bli mysigt! Se vad pappsen vill hitta på!

Igår sökte jag två jobb, handlade mat, tvättade och städade badrummet, ibland tycker jag att jag borde få nått sorts
pris!

Nu vill jag ha ett jobb och ett körkort och bli självständig på riktigt....

Jag ler idag...för jag har överraskat mig själv....


Lella ring mig!!!!


Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha..har du också köpt dem? Det var kärlek vid första ögonkastet för mig när jag kom in på Cubus...;)

Postat av: monsterföräldrarna

Vilka tre andra vet?

2007-10-13 @ 08:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback