My love

I natt har jag återigen drunknat i mina egna tankar och vaknat av att luften inte räcker till.
Tårarna rinner för det är inte rättvist, det borde vara över nu.

Har också fått lite goda nyheter, kanske ser jag en ljusning....till slut...mina äventyr lönar sig!

Något gnager mig!

Hade underbaraste kvällen med Lella i lördag - hon är den bästa som finns!

image338

Ikväll ska jag mysa med Grupp 1 - det blir tacos och vin och massa skratt som alltid! Ska ta med kameran och dokumentera det hela!



Kommentarer
Postat av: Spanjakken

Fan va ni va söta då små flikkor.
Längesedan man såg skymten av er, hoppas ni mår guld!

Püss o kram. Maria

Postat av: Maria

Oh va kulit att det är bra, så du kom till Linköping igen, fan va najs, då ses vi säkert ute i vimlet snart för jag är hemma om 3 v...

Tack för byxorna, va inte avis, gå till JC och köp dem :D, de är billiga!, de är stencoola tycker jag! Vet dock inte oim jag kommer våga använda dem :P

puss o kram söt.

2007-11-24 @ 13:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback