11,5 timmars

sömn. Tydligen var det exakt vad min kropp behövde. Tror jag har en dålig dag, har varit lite "krypa-längs-golvet" känsla över min första vakna halvtimme.
Har fått mitt te, behöver både godis och värme....nån som har lite över?
Är sugen på kinamat - igen....men det blir snart lunch....får skippa frukosten idag...

En kram och lite mys....nån som har lite över?

Nä är inte munter, nacken gör ont och jag är allmänt nere....ibland blir jag rädd.
Har precis sett min sjukdomstid svart på vitt, det tog rätt hårt....en tid som är dimmig, det jag minns är mest känslor, såna jag inte vill uppleva igen. Det står datum på papprena, och en objektiv åsikt om mitt tillstånd.....själv minns jag bara kampen att ta mig till läkaren, att möta människor på gatan, att gå upp ur sängen....

men idag är inte en sån dag, för jag klarar saker nu......aldrig ska jag tillbaka dit...


Kommentarer
Postat av: Johan

Du är ju en skit stark tjej! Du fixar det...

Postat av: Grottemor

Jag blir så avundsjuk på din sömn. Inte på det andra. Men du är starkare nu än någonsin. Tänk på det!
Kramis kramis

2007-11-14 @ 19:25:08
Postat av: Johan

Jag är skit nervös inför spelningen, funderar på att sluta i P.C.O. hehe, nej vars så illa är det väl inte. Du får se till attta med en massa polare till spelningen. General Wu spelar här i stan på fredag! kommer du o kollar?!

2007-11-14 @ 19:44:17
URL: http://www.let-down.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback