Soccer Sucker!

Efter en lång dag fylld av tårar och ångest gavs jag en chans att ha lite roligt. Min underbara Jessica ringde och meddelade att de hade fått tag på biljetter till kvällens match på Olympia, för halva priset (!!).
Jag hängde snabbt på, slängde i mig lite mat, drog på mig kläder och gick glad i hågen till Olympia!

Hmm jag är ju en hockeytös ända ut i fingertopparna, föredrar helt klart fortbollspojkar....men att titta på?

H
O
C
K
E
Y
!!


Jag gav fotbollen en ärlig chans...men måste medge att vi mestadels tittade på läktarna och MFF-klacken...jag försökte förgäves få igång vår apatiska sektion av arenan...men till ingen nytta...VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ HELSINGBORGARNA????!!!!!

Matchen va helt okey, men HIF hade förtjänat ett mål i andra halvlek...så många chanser...så många NEEEEEJ!

MFF-klacken ägde matchen på läktarna....tror bestämt jag får flytta till Malmö om det blir fler terminer i Skåne...

image233
HIF's klack


image234


image235
MFF's klack

image241
Några grabbar som värmde upp i en evighet...många roliga positioner

image238
Han fick faktiskt spela till slut

image239
Vilken  TUR att det ser ut som om de tittar intresserat....bra jobbat töser!



JA JA JA jag vet att ni har väntat på det...


image240


Kommentarer
Postat av: Monstermamman

Är nog lite avunds... faktiskt!

2007-05-15 @ 22:04:44
Postat av: Caroline.

Gillar inte att läsa att du är ledsen gumman!!!
Du ska le och vara glad, sprallig och spontan, så som jag känner dig, och sås om du mår bra av att vara.. Jag ringer dig sen så får vi prata lite.. Puss på dig min tösa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback