Så fyller jag år....

...och det har efterfrågats vad en sån cool tjej som jag kan tänkas önska sig på den stora dagen...här kommer some stuff!

-Sistaminutenresa med lella

-Make up store - presentkort eller penslar
-Namnhalsband -
http://www.supastar.eu/en/product.php?id=217

-Parfym - Very Valentino, jean-paul gaultier www.strawberrynet.com

-Solglasögon - "riktiga"

-Kläder...jeans, linnen, skor, tröjor, kjolar....you name it, I want it!    - Kortbyxor! - Velourdress!
-Snygg, praktiskt handväska


Eller bidrag till ovanstående...

det absolut viktigaste är att ni vill fira mig och vara glada i mitt sällskap....PUSS


Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis ta mig fan!!!
Hoppas du hade en bra födelsedag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback