Människor jag saknar i mitt liv

Cici - min kusin, var under en tid en av mina bästa vänner och som en syster för mig
Danny - världens bästa amerikan...önskar jag fick prata med dig igen..
Camilla - som fortfarande räknas till mina bästa vänner, men som är långt borta på många sätt
Nutte - ingen förklaring behövs, det är så självklart
Morfar - förlorad alldeles för tidigt
Lella - fan jag saknar henne bara hon går ut i köket
Flööfa Flöf - faster saknar
Felix - faster saknar


har lite sorg i själen nu, världen har blivit ganska svart/vit - vilket gör mig orolig. Kontrollbegäret har satt sina klor i mig och rutiner behövs...

"För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen"

Kommentarer
Postat av: Caroline.

jag då? :( hehe
*smack*

Postat av: Cici

Sakanr digmed, det tar vi igen /bygger upp i sommar ;)

2007-05-10 @ 16:25:21
URL: http://danielscecilia.blogg.se
Postat av: Anonym

Kom igen!

2007-05-11 @ 19:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback