Less

Det är lördag och det regnar i skåne, något som inte hindrade mig från att vakna alldeles för tidigt och bege mig ut på morgonpromenad. Regnet matchar min känsla och mitt humör just nu.
Kattis är less.

Inget känns liksom kul just nu, det mesta är en plåga, till och med de saker jag ser framemot känns jobbiga. Som att gå med slajm upp till knäna....eller nått. Segt är det, och jag har liksom tappat mina positiva tankar.
Längtar hem, men samdigit så vill jag bara bort. Jag vet inget, kanske är det det som skavar, gnager och svider?

Min lägenhet ser ut som kriget, så jag borde väl ta mig i kragen och sortera lite papper, samtidigt som jag måste bestämma mig för kvällens outfit, vem orkar?
Ge mig tusen avsnitt av lost och en stor skål fruktsallad.....så ska jag inte klaga mer...

Jag är bara less, antar att man får bli det ibland....men det är för jävla trist ska ni veta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback