♥ Hjärtat ♥

Hjärtat, jag vet hur det känns när staden bara blir mindre och mindre för varje andetag, när klaustrofibin greppar tag om en och inte ens den friska luften ger ro. Jag vet hur det är att få lögner serverade på silverfat och hur oskyldiga ögon kan vara de falskaste. Jag vet hur det är att förundras över de människor man älskat mest och inte för sitt liv känna igen dem, jag vet hur det är att beskyllas för det värsta och veta att ord står mot ord.
Jag vet hur det är att inte orka, att inte vilja och inte kunna.
Du finns i mina tankar, hoppas du vet att jag vet....

Kan bara lova att det blir bättre, en dag blir det bättre......för livet är så mycket mer än sorg och smärta....



Inlägg om min 25års fest kommer så fort jag fått alla bilder från den :)

tack alla söta som firade min dag!

Kommentarer
Postat av: Irini

Tack för att vi fick fira den med dig! :) Roligaste festen på länge, det är sällskapet som gör det! Puss!

2007-05-31 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback