fredag....igen...

Vaknade imorse av ett mms från min kära mamma klocka 05:06 (!!!!!), då va hon ute på sin morgonpromenad!
Sen kom nästa sms vid 07:40....så va Lella ute och gick/sprang runt ån.
Så trots en smärtande hals begav jag mig ut lite försiktigt så där runt nio tiden.

Tänkte vara duktig och gå till skolan för att skriva ut lite grejer....kom till skolan, stolt som en tupp....men hade inget med mig att skriva ut...har nog snytit ut hjärnan de senaste dagarna....


Fick vandra vidare, skulle hämta ett paket på posten.....som redan kommit fel en gång....men när jag väl tagit mig de 5497894789 milen fram till posten så har stället brunnit....och adressen på det nya utlämningsstället va alldeles okänd...så jag fick knalla hem.
Helt slut!

På vägen hem gick jag förbi ett fotolabb...kände doften från de vätskor man använder när man framkallar foton. Konstigt va dofter kan göra med minnet....helt plötsligt var jag i Ekholmsskolan, med Irini och Håkan och framkallade kort....hade nästan glömt att vi lärde oss det....konstigt...


Nu ska jag försöka se på Lost...för det måste man tydligen...attans...höll på att komma undan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lost är så j......vla bra :)

2007-05-12 @ 23:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback