Först gör Axel...

...sen gör jag...

Första Bästis:
Sofia Hultman
Första bilen:
VW Beatle
Första förälskelsen:
Per Teinmark
Första Husdjuret:
Mahjong - en kissekatt
Första köpta skivan:
Janet Jackson - Janet
Första piercing:
Naveln
Första konsert:
Mora Träsk (mammas anm.)
Första semester på egen hand:
Bulgarien med Lella 2002
Första riktiga kärleken:
Tobias
Senaste alkoholdrycken:
Cider på akuten i måndags
Senaste bilfärd:
Från Ikano
Senaste film:
The Holiday
Senaste ringda samtal:
Till Elin
Senaste bubbelbadet:
Minns inte
Senaste gången du grät:
Igår
Senaste måltiden:
Pizza
Har du dejtat en av dina bästa kompisar?
Ja.
Blivit kär vid första ögonkastet?
Hmm...nej det tror jag inte
Har du fastnat med blicken i någons urringning?
...ofta...
Har du fått ditt hjärta krossat?
Ja,ja,ja
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det?
Nej
Haft ett one night stand?
Nej
Har du busringt någon gång?
Ja.
Sex saker du gjort idag?
Ätit glass, druckit te, lånat en bok, skrattat, städat, ätit
Fem favoritsaker utan rangordning:
mobilen, handsfreen, datorn, mp3, sängen
Fyra personer du kan berätta allt för:
Lella, PM, Per och mamma
Rött eller blått?
Rött
Chips eller Choklad?
Chips väljar jag just nu
Sommar eller vinter?
SOMMAR!!!
Två saker att göra innan du dör?
Få barn och bli riktigt kär igen
En sak du ångrar?
att jag varit mesig i vissa situationer

Kommentarer
Postat av: PFX

Naaaaww!! Fössta lilla biiileen...;)

Postat av: mamman

Första konsert: MORA TRÄSK!!

2007-05-03 @ 22:00:20
Postat av: Evelina

Jag hoppas att du blir riktigt kär igen innan du skaffar barn ;-) Men givetvis vill jag ha små kusiner såsmåningom och de vill jag gärna vara barnvakt åt :-)Kram!

2007-05-04 @ 08:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback