update

Skola idag, en föreläsning som inte gav mig någonting mer än en konstig klump i magen. Är det verkligen det här jag vill göra?
idag tvivlade jag ganska mycket...

Gick en sväng på stan med Elin, våren är härlig, shoppingnerverna börjar kännas. Hittade riktigt fina skor och andra grejer på TRETTON.

Har försökt läsa en avhandling om Epa....sjuuuuukt tråkigt, sorry Cilla, men det är inget jag är intresserad av, ens som fenomen.

Ikväll blir det TopShop med tjejerna, VIPkväll, ska bli mysigt. Helena kommer komma dit, det är faktiskt den stora anlediningen till att jag bestämde mig för att åka. Någon hemifrån, min vän, min Helena.

Skola imorgon, jobbar på Väla lördag och plåta söndag.

Tror helgen kommer gå ganska fort, och sen är mamma och pappa här....längtar som tusan. Känner mig lite som ett barn som ska hem från dagis, mamma och pappa är alltid mamma och pappa...och så kommer de förbli, när jag är med dem är jag alltid fyra år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback