till nutte

mamma tycker inte om när jag är kryptisk....tänker dock fortsätta med det...

jag ville inte störa, ville verkligen inte störa, ville bara berätta. Det va nog dumt, onödigt och dumt. Så jag ber om ursäkt. Förlåt.
Antihändelser, ett nytt begrepp i min värld, ny företelese. Men det är väldigt sant, tack P för orden.

Idag gick det nedåt en liten bit, och jag vet att du tror att du vet mer än du gör. Kanske är du arg. Jag vet inte. Men jag tror att du förstår, tror du vet hur det funkar.

Jag vill att du ska må bra, att du ska skratta och känna att du är omgiven av människor, inte folk. Kanske behöver du leka nu, på en alldeles egen nivå, på ditt alldeles egna sätt, och jag kan inte vara en del av det, och det är ok. Det har jag sagt hela tiden. Det är ok.
Jag hoppas bara, och ber, att den dagen du lekt färdigt, eller kanske tänker på mig med saknad, så ringer du, Eller skriver en rad. För så enkelt är det, LOVA att inte låta din stolthet eller envishet stå ivägen, lova att inte försvinna, lova det!!!

Jag lär mig nya saker, varje dag, och jag går framåt, sakta, men ändå åt rätt håll.

Du har mitt nummer, min mailadress.....du vet....

läser du det här kanske du tom ger mig en kommentar....

det va inte meningen att störa....hoppas du förstår.

Ibland händer det som man någonstans har fruktat skulle hända....kanske är du den som förstår.





FooFighters - See you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback