TGIF

Elva timmar i skolan och en del har blivit gjort.
Kattis är trött, men på ett bra sätt.

Men nu rinner tårarna, mest av tacksamhet....Irini....tack för dina kommenterar. Du har faktiskt funnits mycket i mina tankar för jag vet att du har överlevt det...och lever med det...och klarar det så bra. ( MIn idol)
Har tänkt att ringa, men att börja det första samtalet på ett år med skrik och tårar och andnöd kändes lite väl dramatiskt. Du ska veta att dina ord värmer, och ger så mycket kärlek, du är speciell för mig stumpan...

jag har klart två dagar utan större problem, skolan rullar på, och jag vill nästan inte gå hem. Inte bara för att mina töser, och lillebrorsan, är så sjukt roliga, utan även för att ångesten bor mest hos mig när jag är ensam. Även om det är min egen kamp så är det skönt att ha människor runt omkring mig, verkar jaga iväg det hemska för en stund.

Har köpt sjuka böcker för sjuka pengar idag....hur är det tänkt att man ska överleva som student?
Kan nån liten sak förklara det för mig?!?! hur ska det någonsin gå ihop sig?

Alex skickade en låt till mig -Lovers Hell med Kristoffer Åström....oj så många minnen, ska rota fram mina gamla skivor sen och njuta lite......det är nått särskilt med den tiden i mitt liv.

PM ringde idag, mitt lilla hjärta, alltid lika skönt att höra hans röst fylld av värme och hans positiva attityd. Jag hade allvarligt talat inte stått på denna jord utan honom, och han är en av de få som sett mig när det varit som värst....all min kärlek till dig hjärtat!

Ikväll ska jag tvätta, för det behövs verkligen, tvätten håller på att ta över mitt lilla hem. Två tvättider på två dagar....har lakan och handdukar som måste tvättas också...

J blir sambo i helgen, och jag är riktigt glad för hans skull. Trodde aldrig jag skulle kunna känna något annat än sorg över honom. Men jag hoppas verkligen han blir lycklig nu, att han hittat rätt och att han verkligen är redo för allt det han tar för sig. Min kärlek har han, mot alla odds, men han är speciell.....

Helg...men det är liksom ingen skilland, ska vara i skolan på söndag igen...och på måndag, och på tisdag och på onsdag....det tar aldrig slut...
är glad över mina puckon till flickor som underlättar allt det svåra och alltid finns där!

Axel tack för din kommentar också, är en sucker för omtänksamma människor, och du hör oundvikligen till den kategorin!



"jag säger det försiktigt; att jag saknar dig ibland...."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback