Sömn...snart...

Dags att krypa ner i sängen, måste säga att jag blev lite knäckt idag, hade önskat få prata med någon, bli lite peppad. Har tur, min tjej finns ju alltid där...otroligt underbar! Min sol!

Har inte gjort mycket sen jag kom hem från skolan, men det är skönt att låta huvudet vila efter nio timmars skolarbete, hur kul det än är.
Fick finaste grejerna med posten, ett underbart kort fyllt av kärlek, en söt magnet med ett budskap och ett armband som jag faktiskt unnade mig själv förra veckan. Tänk att några små rader kan värma hjärtat så det nästan kokar...lovley!

Pratade bort lite tid med Pef, skönt att vi kan vara vänner nu, vänner med en speciell relation då vi känner varandra så väl. Älskade vän - jag är lite orolig för dig, keep me posted!

Ett litet samtal med J hanns också med, många roliga tankar, är glad att det finns de som påminner mig om var mitt hem är, Lkpg är ändå speciellt för mig. Vännerna där saknar jag massor......skönt att hålla kontakten med en del av dem iaf!

Snart ringer min tös och ska prata lite innan vi somnar....en jobbig dag har Kattis haft, men är vid gott mod ändå...


"Så länge man inte har gett upp,
har man inte förlorat"

tack mamma och pappa!




Lagade pastasåsen idag - kan fortfarande inte det där med att krydda....blir inte så bra....du vet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback