Ledig dag

Klockan tio i åtta tog jag mig ur sängen, då Lella smsat och vi skulle gå ut och gå. På med träningskläderna, ut i solen, knallade runt i 40 minuter - underbart!
Hem, äta gröt, plocka lite och vidare till solariet....måste bli vårfin nu!
Hem igen, sitta på balkongen i solen och börja läsa en bok, orkade med första delen av boken, och sen in i duschen.
Ren och fin traskade jag till skolan med PM i örat, skulle lämna en bok på bibblan och kolla en tenta. Ingen tenta uppsatt men boken blev tillbaka lämnad och jag fick dagens andra promenad.

Har ätit, riktig mat för en gångs skull, och ringt för att kolla en lägenhet som kan vara min över sommaren...lovley!

Om en vecka är mamma och pappa här hos mig....ännu mera LOVLEY!


hoppas solen skiner på dig, att du ler och att du snart loggar in på msn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback