Ledig dag?

Uppdatering 17.20
Effektiviteten avtog något, men har hunnit se första säsongen på Entourage....dags att duscha och sen blir det troligtvis VIP kväll med Jessica!

------------

Uppdatering 11.03
Nu har det dammsugits, tvättats, mailats, städats, korrekturläst essän och diskats....ordning och reda!

------------

Torsdagen skulle spenderas i sängen....kollandes på Entourage och film....men icke!
Här vaknade Kattis klockan sju, tog mig ur sängen, gick en snabb entimmes promenad på morgonen, med tjejen i örat, åt gröt, håller på att tvätta och ska snart dammsuga....effektiv är mitt mellannamn...
Idag händer det grejer.....Kattis fixar!


Du, det är lite tomt...


Kommentarer
Postat av: Axel

Fan då!!! Jag får ju fan dåligt samvete av att bara slöa hela dagarna när du ska vara så jävla duktig o städa o tvätta o gå promenader o allt. FAN!!
Nu finns det en liten men naggande god förhandstitt på vad P.C.O. kommer att bjuda på. titta på youtube filmen i mitt sneaste inlägg!!
Tjip Tjip!!

Postat av: Axel

Haha ja det är snett o vint som fan! Ja en sån länk skall komma upp så snart som möjligt. Nu har jag inte tid med dig längre, jag ska göra mig i ordning så jag kan va i studion o sen åka raka vägen till min underbara tjej så jag får sova med henne i natt.
Rock on!

2007-03-15 @ 14:59:27
URL: http://www.let-down.com
Postat av: monstermamman

Vi behöver dig här på Grottan. Tänk vad mycket effektiva du skulle hinna få gjort här åt oss. Är mest avundsjuk på din morgonpromenad!

2007-03-15 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback