Kläder...

..måste man har på sig när man skriver tenta. Tror inte de släpper in mig naken, och det är inte så varmt ute än. Jag står och stirrar in i garderoben, ser ingenting, det är alldeles tomt. (!?!)
Något bekvämt att sitta i, något som går lätt att ta av när jag kommer hem och bara vill duscha av all tentaångest och ta på mig mysisar för att ta en tupplur. Vad ska jag ha på mig? såger jag högt...inget svar.
Det blir trasiga jeans, som en gång va mina fiiiina, de som jag hade på mig när Vackrast kysste mig på Platensgatan, de som satt tight och va coola. Nu är de fulla med hål, alldeles för stora och bara så där mysigt bekväma. Ingen som kommer kolla in min stjärt på Olympiaskolan ändå....

Det har varit en alldeles för lång månad, med alldeles för många tentor, för många sidor att skriva och för många incidenter som vi vill avskriva som antihändelser.
Kattis är trött, Kattis är less.


Kattis vet att du vet bättre....

Kommentarer
Postat av: mamsen

TUMMEHÅLL för dig klockan nio!

2007-03-23 @ 07:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback