Kaos och panik

Se detta framför er:
Klockan är 9.00 på Campus Helsingborg, 200 elever i 50 grupper väller in i varje datasal som finns på skolan.
Väl där börjar de försöka logga in på de 259034890 år gamla datorerna. Då inloggningen lyckats börjar de skriva ut sin essä, ett arbeta på ca 20 sidor, som de ska ha minst 6 kopior av. Det blir sammanlagt 6000sidor som ska skrivas ut.
Systemet pajar, nätverket krashar, kopiatorerna går sönde....och 200 elever i 50 gruppar har PANIK!


Hur som helst så löste sig problemet...men det var ingen vacker syn...haha!
Dags att ta tag i opponeringen....har alltid varit bra på att opponera mig...så det här ska väl gå som på räls!

Det blåser, men solen skiner och livet är inte så hemskt som man tror ibland...


icke att förglömma...jag vet så mkt!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: monstermamman

Jo, jag ser det framför mig. Man skulle naturligtvis ha gjort en studie på olika reaktioner och hur folk på olika sätt kunde hantera den situation som uppstod. "Nästan som på film"

2007-03-19 @ 12:32:05
Postat av: Axel

Fan vilken datanörd du är!! Dags o börja gå på LAN träffar och dricka Jolt Cola. Gå in på PCO´s myspace o lyssna på våra låtar(finns dock bara en låt just nu men kommer fler under veckan). Sprid dom bland dina nörd kompisar på din lajv o LAN träffar.
Tjipp tjip!!!

Postat av: Axel

Nu vart jag svårt imponerad! Philemonarthur & the dung är det inte många som känner till! du är ju grym. Men jag måste knäcka med att säga att jag har två skivor!
hehe

2007-03-19 @ 21:04:52
URL: http://www.let-down.com
Postat av: Caroline.

Du är så fin gumman.. Tack så mkt för att du finns =)

2007-03-20 @ 16:30:53
URL: http://www.CarolinesTankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback