♥ scary love ♥

Hon viskar: Kattis, jag vet inte om jag vågar, om jag klarar det här.....

Jag svarar: Älskade du, du klarar det här. Du klarar det här och lite till....jag vet...

Hon fortsätter: Bunden, tillsammans, han och jag.....han kan göra illa mig då, jag kan göra illa honom...

Jag svarar: Det är såna risker vi måste våga ta, annars slutar vi leva, det gör ont ibland, men du måste ta risken för att få chansen...

Hon säger: Ibland vill jag inte svara när han ringer, trots att det pirrar i magen och jag vet att jag är kär...

Jag svarar: Bli inte som alla killar som sårat oss, låt inte rädslan styra, du måste testa för att veta, eller hur?

Hon suckar: Men det är scary Kat, riktigt läskigt. Tänkt att inte bara kunna tänka på sig själv, tänk att inte kunna dra, jag vill ju dra, men nu kanske jag inte kan det...

Jag svarar: Du tar dina beslut, han stöttar dig , det är så det ska fungera. Visst du måste tänka på honom, men gör du inte det redan nu......han finns redan i ditt hjärta hjärtat, gör det inte svårare än vad det är...

Hon avslutar: Kanske har du rätt, jag fixar det här.....men det är riktigt läskigt, Kat, jag är rädd....


Det är inte enkelt, långt ifrån, men chansen får man inte, man tar den....en dag ska också jag våga....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma här. Ligger i soffan o slöar. Jag har två biljetter till Sofie Zelmani ikväll men jag skiter nog i att gå, får inte med mig nån, iof så ska syran o farsan o deras sambos gå, men jag ska jobba i natt också så jag vill vara pigg till det. Funderar på att köpa pizza, jag borde inte men ska nog! Tjock ska bli tjockare!!

Postat av: Axel

Det vart pytt i panna. Det är gott det med!
Nej dags o dra till jobbet! Tjohoo!!
Sov gott

2007-03-23 @ 20:45:10
URL: http://www.let-down.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback