Har våren kommit kanske?




Idag gjorde vi ett tappert försök att välkomna våren till skåne, jag, Jessica och Johanna möttes vid Tivoli och tog en liten promenad längs havet, tog en fika på Espresso House OBS!! vi satt ute!!! sen gick vi en runda på stan och sa sedan hej då för att höras lite senare!


51506-159

Mycket prat om livet, "känslomässigtavklarade" pojkar och skola
51506-158

Helsingborg visade sig från sin bästa sida...trots kalla vindar vid havet...
51506-158

Fram till denna stople går man när man promenerar tydligen...
51506-156

Många som vandrade ute denna lördag
51506-155

Haha det är en suddig svan någonstans på bilden.....någonstans..om man kisar, lägger huvudet på sne och ...nä den syns inte ändå...fan...
51506-154

Fika stund UTE!!! Jessica gjorde det fatala misstaget att dricka cola med is (!?!?!) but why? jag drack min vanliga chai latte och Johanna körde på vuxen dricka - kaffe



Fear, and panic in the air
I want to be free
From desolation and despair
And I feel like everything I sow
Has been swept away
Well I refuse to let you go

I can't get it right
Get it right
Since I met you

Loneliness be over
When will this
Loneliness be over?

Life will flash before my eyes
So scattered and rushed
I want to touch the other side
And no-one thinks they are to blame
Why can't we see
That when we bleed, we bleed the same?


de känslomässigt oavklarade pojkarna nämndes....bara så du vet....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Promenad

2007-03-10 @ 19:27:49
Postat av: Sture

Promenad

2007-03-10 @ 19:28:29
Postat av: Axel

Jag tror jag ser svanen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback