*gäääsp*

Ytterligare nio timmar avklarade i skolan, och det är nu vi börjar briljera. Efter många sega timmar börjar de guldglänsande kommentarerna och sylvassa slutsatserna flyga genom luften. Det sjungs, skrattas och analyseras. Vi rockar, precis som alltid, när tvivlen lagt sig och vi vet att vi har ett bra arbete i hamn. Baby no. 5....välkommen till världen!

Tentagenomgång.....och jag inser att jag tycker om min klass. Den stora salen är fylld av humor, ironi och skratt, vissa tycker att de gjort grymma val som taktikblankat tentan, andra skrattar åt de svar de tydligen skrev den där morgonen för två veckor sen, det ifrågasätts, skrattas lite till och sen går vi därifrån.....lite klokare...eller?
Det planeras för en höst, en höst jag inte är säker på att jag kommer vara en del av. Ändå svarar jag "självklart" på frågan om jag kommer vara fadder nästa år.....konstigt hur man fungerar.

Pappa och mamma kommer ner till påsk.....Kattis blir glad...måndag-onsdag med monsterföräldrarna....lovley!

...tycker du inte....nä troligtvis inte...men men....livet rullar på, och jag med det....Reuter loggade in på msn....haha kloka ord från en "gammal" man...
Saknar "gänget", insåg idag att det inte finns en bild på oss allihop tillsammans, trots alla kvällar och nätter tillsammans, lite konstigt, men samtidigt så har väl främlingar aldrig känt sig välkomna(vem ska då hålla kameran?)....killarna har sina vanor...svårt att ta sig in i den inre cirkeln...jaja....minnen har vi iaf!

Imorgon är det dags för skolan klockan nio igen....ska finslipa och ge arbetet den guldkant det så väl förtjänar....

sov sött världen....det ska jag göra, under mitt rosablommiga täcke...drömma mig bort....och komma lite närmre en framtid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback