F.O.I.F!

fredag, fredag, fredag....och Kattis är en elak bitch.....är trött. trött .trött....fan!

Har varit och pratat med Carina idag....underbar människa..lugn, fin och full av vishet och erfarenhet!
Kanske är gråzonen inte så hemsk ändå, kanske ska jag bara se det som att jag slås av insikt efter insikt.,,hon tycker att jag är härlig, att jag är klok...
själv såg jag bara en grå galning i spegeln i morse....vissa dagar är såna.

Jag börjar förstå saker nu......och det har gått lite väl fort, jag vet, du skulle aldrig tro mig....du skulle nog inte riktigt våga lita på det.....så därför ger jag det mer tid....så det lägger sig...

helg igen.....woho....eller nått.

Kommentarer
Postat av: monstermamman?

F O I F What´s that?

2007-03-16 @ 18:09:31
Postat av: Kattis

fuck off it's friday....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback