En bra tisdag

Tisdagen förlöpte ganska lugnt förbi, gick morgonpromenad, va i skolan, blev något chockad över vissa delar i nya kursen, va lite olaglig, käkade på stamstället, köpte sjukt många frimärken, snackade skit med Elin, gick och käkade chokladfondue.....

image185
med alla tjejerna....
image186
det va gott
image187

det hände en riktigt bra sak igår...men den stannar här, kan dock berätta att det utbröt spontankramar på campus =)

Dags att gå bort all choklad man petade isig i går, vaknade med ett leende då det första jag läste var Andys blogg på let-down, att man aldrig slutar förundras över dessa pojkar. Måste säga att han verkar vara rätt mänsklig denna Andy, men pojkar har vilselett förr. Nåväl, nu ska jag skicka ett sms till damerna och se om någon orkar med på tur.



menade det jag skrev, skriver vad jag menar, det är inte svårare än så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback