"Because I don't get no sleep in a quiet room...."

Upp med tuppen, min kropp tänker inte acceptera att veckans dagar är olika.....här vaknar vi tidigt och det är väl lika bra att ta vara på dagen...
Morgonprommenad...beach 2007 ekar i huvudet...haha! precis som jag någonsin orkat bry mig särskilt mycket...
Bara en av mina älskade hörlurar fungerar....svär över det i trappan ner....fan fan fan fan fan fan! Så aggressionerna är borta - dags att vara hurtig....
Blåser nästan bort när jag kommit till kärnan.....men ger mig attans på att iaf gå en halvtimme....

Handlar....frukt,frukt,frukt....nästan det enda jag kan tänka mig att äta.....det är dyrt....men gott...och magen måste få mat....gröt också...det äter jag...

Kommer fram till porten, utanför står en kille....undrar om han kanske ska hälsa på nån, men ser sen att han har nycklar....jag ställer mig vid dörren och väntar på att han ska få upp nyckelbrickan....han tragglar...tittar upp...rodnar...får fram ett "-det är ju du!", ser förvånad ut....fortsätter med nyckelbrickan...använder nog skolans tre gånger innan han hittar rätt....jag får fram ett "ja.....?" för vad svarar man på det....det är ju jag....eller? vem menade han...
får inget svar....han rusar upp för trappen, min ork har lagt sig...jag tar hissen...

NU: Entourage - två sista avsnitten på säsong två och sen blir det plugg....fan....omtenta...



-BABY I'M A BIG STAR NOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback