alldeles för tidigt.....

jag vaknar alldeles för tidigt, en timme för tidigt idag, har lyckats med den stora bedriften att plockan undan allt i min lägenhet, bara dammtorkning och dammsugning kvar. Otroligt....men det är väl solen som skiner in genom köksfönstren som gör det antar jag.

Det här är sånt slöseri, nån borde berätta för dig....

Lella säger
"jag tycker inte om Hbg. Hatar alla som kidnappar min tjej"
jag vet jag, är alldeles för långt borta...

"du ger bort ditt underbara, vackra, hjärta alldeles för lätt"
jag vill ju inte bli kall, vill inte stänga av, vill fortsätta vara jag....

P säger att jag har världens största hjärta, kanske har han rätt, för jag tycker nog att alla förtjänar en andra chans, jag tror nog på äkta kärlek och jag har många människor som förjänat en alldeles egen del av det lilla hjärta som tickar i mitt bröst.

Dags för att påklädnad....oooorka......

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gumman, att dömma av de senaste inläggen så märker jag att något/någon tynger dig.. du vet vart jag finns, vill fortfarande vara en del av dig även då milen i mellan oss är alldeles för påtagliga.. men jag tror du vet, vet att du i mitt hjärta alltid har en fin o trygg plats, och jag tror du vet att jag alltid lyssnar när du vill prata! Älskar dig mitt hallon! Puss

2007-03-14 @ 09:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback