Justin Timberlake...

Min allra käraste bästis hade planerat en resa till Sthlm för oss två, med konstert i globen och massor av shopping, god mat och alkohol, detta var min fina 25års present! Glada i hågen satte vi oss i Marina och ut på motorvägen for vi....woohooo!
Med drygt åtta mil kvar till Sthlm börjar batterilampan lysa och sen även lampan som säger att motorn håller på att överhettes, snabbt kör vi av vägen. Två små vilsna flickor som inte kan nått om bilar traskar in på macken och ber snällt om hjälp, det visar sig dock att mackgubben har tummen mitt i handen och vi får helt enkelt ringa på bärgningsbil som ska fixa får fläktrem (jaaa det var den som hade gått sönder).



När allt väl var fixat, och Mats sett till att flickorna kunde fortsätta säkert, åkte vi vidare mot huvudstaden. Marina blev parkerad och vi begav oss till lägenheten där vi åt god mat, gjorde oss i ordning och hade det myyyys!
Vidare med tunnelbanan till Globen för konstert med Justin Timberlake.



Konsterten va bra, ska absolut inte säga nått annat, men den hade kunnat vara bättre. Justin kändes inte helt på topp och trots proffsig dans och ett grymt framträdande lämnade vi globen innan han sjungit klart sista låten. Vi bar nog båda lite besvikna, denna popkung hade nog kunnat prestera bättre, saknad glädjen som finns hos band och artister som gärna gör samma "jobb" gratis. Nä Justin, bakläxa på den!



Vi fortsatte till East och drack lite öl, vidare till Fredsgatan 12 där resten av Lkpg hade samlats....typ...



Tack så mycket min älskade tös...du är den BÄSTA!

Kommentarer
Postat av: Lellis

Min allra käraste, grymt dygn med dig, saknar dig som fan här borta....
Marina har återuppstått och det va inte sista gången som vi åkte på roadtrip i år

2007-06-25 @ 20:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback