I am the rain woman!

Idag är vädret inget roligt alls, jag har ingen skola, håller på att tvätta och alla mina vänner är antingen utomlands eller jobbar ( va det nu ska vara bra för, JACK!!!)

Igår gjorde jag iordning mina naglar hos Ammi, de blev sååå fina, jag blev super nöjd och ser redan begynnelsen till ett behov....

Sen blev det tacomys med jack, lite tv och min vän somnade sött på soffan, det förtjänade han kan jag lova.
Vi pratade mycket och skrattade en del, är så glad att jag har dig hjärtat!

Det regnade hela kvällen, rätt deprimerande. Men jag och Gustav bestämde oss (only God knows why!) för att försöka oss på en promenad ändå. Halv tolv stegade jag ut ur lägenheten med Turbonegro i öronen och paraplyet i högsta hugg för att möte G nere vid brandstationen.
Promenaden varade i ca 1,5 minuter då G tyckte att det var bättre att sitta på busshållsplatsen och snacka skit i stället, så det var vad vi gjorde.

Snart ska jag duscha, försöka att inte använda nässpray och sen ska jag ner till stan för en fika med Jackie, och sen tv-spel eller film med G.
Mina söta vänner!

I morgon kommer min tös återigen till Sverige....skojar ni att hon är efterlängtad!!!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Jobba bör man annars dör man! =)

Postat av: Meri

Turbonegro är bra:)

2007-06-27 @ 16:24:39
URL: http://merycherry.blogg.se
Postat av: grottefolket!

Vi jobbar inte och är inte utomlands. Vi myser inne med goda böcker och äter gott. Du får ta 510 hit när du vill, gullgumman!

2007-06-27 @ 16:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback