♥ 25 års festen ♥

Firade min 25års dag med världens underbaraste vänner. Min älskade bröder (och Ellen och Lella) hade fixat en superfin fest för mig. Är så lycklig att alla kom dit, folk reste från Göteborg, Gävle, Stockholm, Paris (typ) och Finspång...bara för att fira lilla mig!
Tårarna rann pga av fina presenter, telegram från Skånelandet och pappas underbara tal. Det dracks, åts och dansades....det var LOVLEY!

Kvällen tog slut alldeles för fort....skulle kunna göra om det tusen gånger...och tusen gånger till....
image247image248image256image249image250image251image252image253image254image255

TACK ALLA UNDERBARA....NI GJORDE MIG OERHÖRT LYCKLIG!


Kommentarer
Postat av: PFX

Jag var där... <3

Postat av: Cami

Det gjorde vi bra!
Puss sötnos!

2007-06-01 @ 17:40:52
URL: http://formbar.blogg.se
Postat av: grottefolket

Vi var också där och vi kändes oss precis som nyblivna russin. Tack för alla trevliga samtal, all vild dans och andra tokigheter.

2007-06-01 @ 18:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback