grattis sverige

...på nationaldagen!

Tentapluggsdag...försöker hitta på TUSEN andra saker som jag verkligen borde göra...men i slutändan så är det ändå bara pluggandet som skriker efter uppmärksamhet. Så jag borde sätta på Sigur Ròs och sätta mig vid bordet för att läsa om ECR, JIT och EPOS......PUH!!

Jack var min väckarklocka i morse, så vi skyller den sena starten på honom. Funderar på att alltid ha en personlig väckarklocka...så jag får prata med någon på morgonen...alltid mys!!!
J - just dont make me the bad guy!!! Lova det!

Imorgon skrivs det tenta, sen ska det packas och städas...jajamensan...här ska man bli tillfällig östgöte igen!

Nu ska lanthandlaren och Epa få min uppmärksamhet....så kanske ångesten stillas lite!

bye bye världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback