en vanlig torsdag...yes indeed!

Camilla åker till Malmö nu...sitter på tåget "as I write"...lite sorgligt...tycker om min Cam ♥

Är helt förundrad över hur skönt det är att vara hemma, idag var en sån dag då jag förstår vad jag saknar då jag inte är här. (vädret va kanske inte det bästa men ändå...) gick på stan, fixade med grejer, hälsade på folk, träffade brorsan med Evelina, Stefan och Ebbe, sa snabbt hej till Jack, fikade med Helen, Camilla och Irini, sa snabbt hej till Maria, sen kom Olga, Mark och Stavros och satte sig, träffade Carro och sa hej snabbt.

Ikväll blir det rödvin med Lella och sen ut på stan....kanske är inte Lkpg den ultimata sommarstaden, eller en storstad...men det finns en puls här som jag saknar när jag är borta....

Det händer grejer... L O V L E Y !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback