Då var det dags...

..känns lite som att gå till sin egen avrättning..men men...har man gett sig in i leken...antar jag..

Har plågats av herrarna McGoldrick och Underhill hela natten...låt mig va!!!!!
Är så trött på herrarna Retail... =(

      <-- Paco Underhill                             

Lägenheten ser ut som ett personifierat kaos, och jag är måttligt road av det faktum att det inte är någon annan än lilla jag som måste städa upp röran.

Om 36 timmar står jag och svettas på platens, får röra kroppen till grym musik, dricka mina drinkar och skratta högt. Träffa vänner som jag saknat, skaka rumpan och låta det faktum att Lkpg är hemma över sommaren sjunka in.
Det hela kan beskrivas med ett enda ord...

LOVLEY!

Tror det är sommar ute, men herrarna Retail har hållit mig inne det senaste dygnet - attans!

Ha en bra dag mina söta, nu ska jag plocka ihop allt jag behöver...hmm Jack vad säger du, ska fårstrumpan få följa med "for good luck" ?
Vidskeplig som få...eller?


Nio månader som vi känt varandra nu hjärtat....livet överraskar en ibland...

Det gör ont i mig när det gör ont i dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback