A night to remember, a feeling to forget?

Så var jag hemma igen, i en lägenhet som inte är min, med tallrikar och bestick som inte är mina och kuddar jag aldrig skulle ha valt. Det är nu jag inser hur skadad jag är, hur viktiga mina saker är, hur viktigt det är att mitt hem är på mitt sätt....just nu känns sommaren lång...

Mitt lilla tomtebloss Camilla letade sig fram till min dörr igår, kunde inte blivit bättre! Så underbart att få sitta här, lyssna på musika, äta brända popcorn, dricka vin och bara prata med min Cam. Det var som balsam för själen, så fruktansvärt välbehövt!

FUCK MALMÖ! STANNA!!!

Platens va Platens, fast ändå inte....fast bra...och fint!

Mitt huvud hänger inte med längre, jag blir så trött...ska det bara ta en kväll innan orken sinar?

Men jag ler ändå, för det är sommar...och då ler Kattis...



Ringde ett samtal igår, som jag aldrig trodde jag skulle våga, men det gjorde jag...och du vågade svara...tack...det behövdes...mer säker än någonsin nu....tror du vet och känner det med....

Kommentarer
Postat av: Johan

Tyvärr så har jag dom inte, men jag ska ordna det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback