En ruskigt dålig dag...

vaknade på helt fel sida imorse, fråga mig inte vilken eller varför, men det regnade inte bara ute utan även i mitt lilla huvud och hjärta...inget fungerade.
Smootien jag skulle äta till frukost smakade konstigt, bytte kläder fem ggr innan jag va tvungen att gå, frös, Foo Fighters skiva funkade inte på mp3an osv, osv.
Mötte Jack på stan, åt frukost ordentligt på Cicco, där jag också lyckades glömma min mobil ( tack Jennie!!) fortsatte dagen under en filt på Storan. Jack och Tias drack öl och firade semester, jag va mest buppig och sa inte mycket...gick hem, försökte sova men vaknade med hjärtklappning hela tiden... BLÄ!!!!!

Sen kom Lella och hämtade mig, tog mig till slottet, gav mig mat och smultron och sen kollade vi på Geoducks på TV...så kvällen blev rätt mysig faktiskt...

Ska försöka glömma denna sugdåliga dag och ta nya tag imorgon...

ge mig ett fyllesamtal, ett sött samtal eller en varmkropp...sms går också  bra....fan...va sur jag är...

Kommentarer
Postat av: grottefolket

Gör denna dag till en bra dag ... kom till osss!

2007-07-05 @ 07:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback